Prof. Ilan Alon (Norwegia) 11.12.2015

Ilan Alon jest profesorem Uniwersytetu Agder (Norwegia), gdzie zajmuje się tematyką marketingu międzynarodowego, a także strategiami internacjonalizacji firm. Wcześniej był pracownikiem naukowym m.in. Georgetown University (USA) oraz Harvard University (USA).

Doświadczenie naukowe i szkoleniowe zdobywał w Ameryce, Europie, Azji oraz na Bliskim Wschodzie. Uczył m.in. na Shanghai JiaoTong University (Chiny), EM Lyon (Francja), Ben Gurion University (Izrael), Bilkent University (Turcja) oraz MIB (Włochy).

Zainteresowania naukowe profesora Ilana Alona, oprócz marketingu międzynarodowego, obejmują tematykę oceny ryzyka politycznego oraz globalizację chińskich przedsiębiorstw. Jest autorem licznych artykułów w liczących się czasopismach, m.in. Journal of International Marketing, Harvard Business Review oraz Corporate Governance, a także redaktorem książek opublikowanych przez najbardziej znane wydawnictwa: Global Marketing (McGraw-Hill, 2012), Global Franchising Operations Management: Cases in International and Emerging Markets Operations (FT Press, 2012), Franchising Globally: Innovation, Learning and Imitation (Palgrave, 2010), Service Franchising: A Global Perspective (Springer, 2005), Chinese International Investments (Palgrave, 2013), Chinese Entrepreneurs (Edward Elgar, 2009), China Rules (Palgrave, 2009), Globalization of Chinese Enterprises (Palgrave, 2008). Obecnie redaktor czasopisma Journal of Emerging Markets.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej