Region Murcia poszukuje partnerów do projektu Comenius "Uczenie się przez sztukę" skierowanego do nauczycieli i studentów nauczania przedszkolnego i początkowego

Powiększ tekst

Region Murcia poszukuje partnerów do projektu Comenius "Uczenie się przez sztukę" skierowanego do nauczycieli i studentów nauczania przedszkolnego i początkowego (od 3-go do 12-go roku życia).

Celem projektu jest przekazanie wiedzy na temat wykorzystania sztuki, jako istotnego elementu kultury europejskiej, w nauczaniu początkowym. Projekt ma służyć pomocą w wykorzystania sztuki w różnych dziedzinach, w oparciu o następujące cele szczegółowe:

- nauczanie w zakresie różnych dziedzin przez sztukę

- rozwijanie umiejętności analizy dzieła sztuki

- odkrywanie sztuki w wymiarze europejskim

- stosowanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych do kontaktów i współpracy z innymi szkołami europejskimi

- czynienie procesu nauczania i uczenia się milszym i bardziej dynamicznym.

Główne przedsięwzięcia:

- tworzenie punktu informacyjnego w szkole

- tworzenie obrazów przez dzieci i przygotowanie wystawy dzieł sztuki

- nakręcenie filmu na temat przygotowania wystawy i przesłanie go do członków projektu

- wymiana dzieł sztuki stworzonych przez uczniów pomiędzy szkołami partnerskimi

- organizacja seminarium na temat zastosowania sztuki w matematyce, lekcjach językowych i naukach ścisłych

- organizacja czterech wizyt w czasie 2 lat trwania projektu.

Terminy:

Realizacja projektu planowana jest na 2011 rok.

10 grudnia 2010 r. jest ostateczną datę składania aplikacji do projektu. W grudniu tego roku lub styczniu przyszłego planowana jest wizyta organizacyjna.

Oficjalnym językiem projektu będzie język angielski.

Kontakt :

Jesús Ortuño Guerrero, El Taller School

Adres: Carretera de Fortuna Km 2, 30500 Hiszpania

Tel.: +34 968614650

Faks: +34 968389210

Email: jesus.eltaller@gmail.com

Kontakt z pracownikami Biura Koordynacji Projektów:

agnosi@um.poznan.pl

natmad@um.poznan.pl

katbog@um.poznan.pl

źródło: BIWW

Drukuj tekst
Pokaż kod QR

Pozostałe publikacje w tej serii: