Wunderman Thompson Technology z najlepszą strategią marki pracodawcy
W tym roku firmy z całej Polski przystąpiły do konkursu ze 187 zgłoszeniami w 9. kategoriach. Obok strategii (powyżej i poniżej 100 tys. zł) można było pochwalić się takimi działaniami, jak kampanie offline i online, filmy wizerunkowe, zakładki kariery, kreacja graficzna czy działania wewnętrzne i innowacje.
Wunderman Thompson Technology zgłosiła do konkursu autorską strategię "We got IT", przygotowaną wraz z krakowską agencją Grupa MBE. - Lata 2018-2022 to dla nas czas zmian - mówi Kinga Przepiórka, People Director z WTT - Obok rebrandingu, zmiany struktury i połączenia spółek w Polsce pod jedną marką, przeszliśmy także przez pandemię i zmianę trybu pracy ze stacjonarnego na hybrydowy. Wymagało to od nas modyfikacji podejścia do rekrutacji, budowania kultury i relacji pomiędzy pracownikami.
Zwycięska strategia opiera się na trzech filarach: swobodzie w realizowaniu swoich pomysłów w firmie, dzieleniu się ekspercką wiedzą wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz dobrej atmosferze, opartej o wellbeing załogi. W ramach tych założeń realizowany jest szereg aktywności, skierowanych do pracowników, kandydatów i osób współpracujących z firmą. - W wypracowanie i wdrożenie strategii zaangażowanych było kilkadziesiąt osób z różnych działów firmy, o różnych umiejętnościach - dodaje Przepiórka - Cieszymy się z wyróżnienia w konkursie, ale jeszcze więcej radości sprawiają nam wyniki wewnętrznych badań satysfakcji pracowników. Ich zadowolenie z pracy zwiększyło się z 33% do 75%. Niedługo przeprowadzamy się do biura w kompleksie Nowy Rynek w centrum miasta - w odległości spaceru od przystanków komunikacji czy uczelni. Nowe biuro WTT zostało zaprojektowane wspólnie z pracownikami, żeby zapewnić jak najlepsze warunki do pracy i integracji. Stawiamy na maksymalne wykorzystanie dziennego światła i wygodne przestrzenie do pracy zespołowej.
Organizowany przez HRM Insitute konkurs EBEA miał w tym roku swoją 12 edycję. Jego główną ideą jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce. W skład Jury konkursu EBEA 2023 weszli specjaliści i uznani eksperci z branży: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Maja Gojtowska, Dominik Górka, Mateusz Jabłonowski, Monika Kantowicz-Gdańska i Dagmara Pakulska. Jury przyznało aż 13. nagród głównych, szereg wyróżnień i jedną nagrodę specjalną. Poza WTT w gronie 37 laureatów znalazły się inne wielkopolskie przedsiębiorstwa: Tpay, Komputronik, Pepco, Lidl, Raben oraz Fundacja na Rzecz Tworzenia Wartości Wspólnej przez Studentów.
Opisy wszystkich zwycięskich projektów zostaną opublikowane na blogu HRM Institute. Więcej informacji o Wunderman Thompson Technology na stronie www.
Zobacz również
Poznań - miasto, które żyje technologią. Mały przegląd wydarzeń ze świata IT
Poznań z tytułem "Miasta Roku"
Zrównoważony rozwój w strategii miasta Poznania