Transcom Worlwide Poland otwiera biuro w Poznaniu

Transcom Worlwide Poland Sp. z o.o otwiera kolejny oddział w Polsce, wybierając Poznań jako swoją nową lokalizację. Firma świadczy usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego i usług w zakresie zarządzania wierzytelnościami. W Poznańskim biurze planują zatrudnić ok. 100 osób. 

Transcom Worlwide Poland otwiera biuro w Poznaniu - grafika artykułu
Transcom Worlwide Poland otwiera biuro w Poznaniu

W 1995 roku szwedzka firma inwestycyjna Kinnevik miała wizję stworzenia globalnego dostawcy obsługi klienta z dużymi ambicjami. Tak narodził się Transcom. W ciągu dekady rozszerzył działalność na Europę, a wkrótce potem zaczął pracę z domu na terenie Ameryki Północnej, a następnie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na Filipinach.

Transcom Poland pojawił się na polskim rynku w 2003 roku, sukcesywnie rozszerzając swoją działalność na kolejne lokalizacje i rosnąc prawie do 1200 pracowników. Oddziały Transcom Poland można znaleźć w Olsztynie, Białymstoku, Gdańsku, Elblągu i od niedawna - w Poznaniu.

- Transcom jest obecny w Polsce od 19 lat. Otwarcie piątego już oddziału jest konsekwencją rozwoju naszej firmy i wskazuje kierunek dalszej ekspansji. Naszą strategią jest współpraca z największymi światowymi markami, głównie z szybko rozwijających się sektorów tech, fin-tech i e-commerce, dlatego coraz większy nacisk kładziemy na obsługę klienta zagranicznego. Na lokalizację naszego nowego biura wybraliśmy Poznań właśnie ze względu na duży potencjał tego miasta w zakresie dostępu do talentów posługujących się językami obcymi. Nie bez znaczenia była też możliwość szerokiego wyboru odpowiadającej oczekiwaniom naszych pracowników powierzchni biurowej oraz świetna współpraca z władzami Miasta Poznań, które tworzą klimat sprzyjający inwestycjom. Jestem przekonany, że biuro Transcom w Poznaniu już niedługo stanie się obok Olsztyna i Gdańska jedną z naszych strategicznych lokalizacji - komentuje Grzegorz Baran, Regional Manager i Członek Zarządu spółki.

Czwartek, 19 maja, był pierwszym oficjalnym, operacyjnym dniem w nowo powstałym biurze przy Pastelowej 6.

- To niesamowite, jak duże znaczenie dla celebrowania takiego wydarzenia ma możliwość spotkania się na żywo z pracownikami. Nasze nowe biuro i zmotywowany zespół zachęcają do tego, żeby szukać kolejnych powodów do świętowania. Może kolejnym będzie zatrudnienie setnej osoby? Zdecydowanie mamy na to apetyt. Póki co powodem do zadowolenia jest fakt, że z naszymi ofertami docieramy do multi języcznych talentów gotowych do rozwoju zawodowego razem ze wzrostem naszej organizacji. Wyjątkową wartością Transcom jest atmosfera współpracy, której można doświadczyć, dołączając do nas. Mam nadzieję, że poza profesjonalnym podejściem do naszych partnerów biznesowych i pracowników to właśnie pozytywny klimat będzie naszym znakiem rozpoznawczym na lokalnym rynku pracy - mówi Justyna Piechowska, HR Manager.

Wygląda na to, że tegoroczny zdobywca  statuetki Outsourcing Star  w kategorii Call / Contact Center ma ambitne plany dotyczące naszego miasta.

Więcej o Transcom można znaleźć na stronie www

Aktualne oferty pracy

sieci społecznościowe