Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego PepsiCo otwarte

Nowoczesne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo zostało otwarte w Suchym Lesie k. Poznania.

fot. PepsiCo - grafika artykułu
fot. PepsiCo

Pod Poznaniem zostało otwarte nowoczesne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo. Jest to jedyne takie centrum tej firmy w Europie. - W Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Suchym Lesie testujemy i wdrażamy najnowsze rozwiązania, zarówno w zakresie sprzętu chłodniczego, jak i systemu do jego obsługi. Jesteśmy liderem w tej kategorii i chcemy nadal oferować naszym klientom urządzenia nowoczesne, proste w obsłudze i przyjazne dla środowiska. Jestem dumny, że na lokalizację tego centrum wybrana została Polska - powiedział Bernard Wierzbik, dyrektor działu obsługi klienta i logistyki w PepsiCo. Możliwość testowania urządzeń we własnym centrum pozwoli wyeliminować wiele problematycznych kwestii pojawiających się przed i po zakupie, a prowadzone w nim badania oraz analiza zgłoszeń od klientów przyczyniają się do opracowywania rekomendacji, które następnie przekazywane są producentom sprzętu. W ten sposób powstają nowe rozwiązania, jakich oczekują odbiory i użytkownicy tego wyposażenia. - Chcemy być liderami jeśli chodzi o innowacje, o jakość obsługi klientów, nie tylko stricte serwisową, lecz także wyznaczać trendy i rozwiązania, które później będą wdrażane na pozostałych rynkach na których obecne są produkty firmy PepsiCo - powiedział Robert Dzieża, kierownik działu sprzętu marketingowego (MEM) w PepsiCo. - Większość światowych nowości sprzętowych testowanych jest właśnie w Polsce. To zasługa fantastycznego zespołu techników, który teraz będzie miał jeszcze lepsze miejsce do poszerzania swojej wiedzy i rozwijania swoich umiejętności - dodał Robert Dzieża. Wraz z dostawcami sprzętu eksperci z Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego mają możliwość omawiania i testowania innowacji w zakresie urządzeń chłodniczych. Ich praca przyczynia się do poprawy jakości i funkcjonalności sprzętu marketingowego, obniżenia rocznych kosztów obsługi dystrybutorów napojów i lodówek, a także wydłużenia żywotności sprzętu na rynku. Proces tworzenia nowych urządzeń uwzględnia ponadto wszelkie aktualne uwarunkowania środowiskowe, przez co sprzęt ten jest bardziej energooszczędny i przyjazny dla środowiska.

Koncern PepsiCo dostarcza swoje produkty do ponad 200 krajów świata. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda USD. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld USD. W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją "Winning with Purpose", która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. "Winning with Purpose" stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

sieci społecznościowe