#MiastowMiasto na wakacje

Poznań uczestniczy w kampanii #MiastowMiasto na wakacje.

Stary Rynek w Poznaniu - grafika artykułu
Stary Rynek w Poznaniu

Od 22 maja w ramach akcji prowadzonej w social mediach promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. Co tydzień, w sobotę będą pojawiały się posty dotyczące poszczególnych miast wraz ze zdjęciami. 

- Turystyka i gastronomia to branże, które mocno ucierpiały wskutek obostrzeń związanych z pandemią. Czas, gdy restrykcje zelżały, przedsiębiorcy muszą więc wykorzystać na odrabianie strat. Chcemy ich w tym wspierać, promując turystykę lokalną - mówi Jacek Jaśkowiak, prezydent Poznania. - W ramach naszej akcji zachęcamy do odwiedzania polskich miast, w tym również stolicy Wielkopolski. Mamy gościom naprawdę dużo do zaoferowania - przed wybuchem epidemii Poznań został uznany za jeden z najciekawszych celów turystycznych w Europie. Wiele ciekawych miejsc i atrakcji czeka na turystów także w regionie.

W akcji #MiastowMiasto uczestniczą: Poznań, Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Lublin, Białystok, Gdańsk, Szczecin i Bydgoszcz.

sieci społecznościowe